.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نتایج آرای انتخابات مجلس هشتم در مازندران
نتایج آرای انتخابات هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی در مازندران اعلام شد.به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،شمارش آرا در حوزه های انتخابیه استان به پایان رسید که در شهرستانهای نکا،بهشهر و گلوگاه آقای....
نتایج آرای انتخابات مجلس هشتم در مازندران

به گزارش خبرنگار شمال نيوز ،شمارش آرا در حوزه های انتخابیه استان به پایان رسید که در شهرستانهای نکا،بهشهر و گلوگاه آقای مقیمی ، در شهرستان ساری علی اصغر یوسف نژاد و سیدرمضان شجاعی ،در شهرستانهای  قائمشهر ، پل سفید و جویبار آقایان اکبری و ادیانی ، در شهرستان بابل آقایان نریمان و کریمی ، در شهرستان بابلسر و فریدونکنار آقای مقداد نجف نژاد ،در شهرستان آمل آقای یوسفیان ، در شهرستانهای  نور و محمودآباد آقای ناطق نوری ، در شهرستان نوشهر و چالوس آقای محسنی و احمدي به دور دوم و بالاخره در شهرستانهای تنکابن و رامسر آقای نیکنام موفق به اکثریت آرا شده و به مجلس راه یافتند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

جعفر قربانپور 25 اسفند 1386
با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری
دكتر غلامعلي رنجبر 25 اسفند 1386
بسمه تعالي
جنابان آقايان يوسف نژاد و شجاعي
سلام عليكم
ضمن تبريك موفقيت در راهيابي به مجلس هشتم و كسب راي اكثريت مردم شريف و نجيب ساري و آرزوي توفيق از سوي قادر متعال توجه شما را به نكات زير جلب مي كنم:
1- استحضار داريد ساري واقعاً مظلوم است و مركز استاني است كه بيشترين بار مظلوميت را در بين شهرهاي استان بر دوش مي كشد و به لحاظ تقسيم مسئوليت هاي استاني از سهم چندان بالايي در معادلات بين نيروها بر خوردار نيست. تلاش هاي زيادي به عمل مي آيد كه چهره هاي مدير اين شهر را تخريب نموده و دست نيروهاي آن را از مديريت بالاي استان كوتاه نگهدارند. شما دو نيروي كارآمد و پر تجربه مي توانيد اين تعامل را به وجود بياوريد تا سهم متناسب با شان اين شهرستان حفظ شود.
2- در طول دوران مختلف به منطقه فرح آباد ظلم مضاعف شده است و با وجود آثار تاريخي و ارزش تفرجگاهي بالا هيچگونه خدمات دولتي براي آن جذب نشده است و همواره از آن طفره رفته است. اگر برخي از نقاط استحقاق شهر شدن را دارند واقعاً فرح آباد اين استعداد را به احسن وجه دارا است. پيشنهدا مي شود كه اين مهم را به عنوان يك كار اصلي دنبال كنيد و يك شهر توريستي و تاريخي به طول 7 كيلومتر از كنار دريا تا اسفندان را براي آن تعريف كنيد. در اين صورت چندين روستاي مهم را در دل خود جاي خواهد داد كه روستاهاي فرح آباد، شريف آباد، طاهر آباد، حميد آباد، سوته، و اسفندان جزء آن خواهد بود.
3- كمربندي ساري (شمالي و جنوبي) به عنوان يك خناق راه تنفس ساروي هاي شريف را بند آورده و بار زيادي از عبور و مرورهاي استاني را در بترين وضعيت ترافيكي تحمل مي كند. اولي ترين فعاليت دو بزرگوار در فاز عمراني پيگيري اين مسئله مهم و حياتي و به سرانجام رساندن آن مي باشد.
4- دانشگاه علوم كشاورزي نياز به تقويت شديد دارد و با تجربه اي كه آن بزرگواران دارند، اميد اينكه به ظلم هاي عظيمي كه بر عليه آن رفته است پايان داده شود و با اعتبار مناسب بتواند طرح هاي وسيع آينده خود را تكميل نمايد. تعدادي از اين طرح ها به صورت جداگانه تقديم خواهد شد.
5- وضعيت كار در شهرستان ساري بسيار ناجور است. در طول سالهاي گذشته از اهرم اداه كل كار و امور اجتماعي بر عليه نيروهاي ساروي استفاده شده و در غالب شركت هاي مستقر در ساري مديريت ها در اختيار غريبه ها افتاده است. حمايت از نيروهاي خودي به نفع همه خواهد بود.
6- در تامين منافع شهرستان ساري مواضع سياسي را لحاظ نكنيد و راست و چپ متحد و متفق با هم به منافع اين شهرستان توجه فرمائيد. در واقع به عقيده بنده در ساري راست و چپ عقيدتي وجود ندارد و صرفاً برخي از آشنايي ها و با هم بودن ها اين قطبيت را دامن زده است. بنابراين به راحتي مي شود با همديگر كار كرد و براي منافع شهرستان يد واحده شد.
7- سعي شود براي اولين بار يك استاندار ساروي براي استان تعريف شود و اينگونه نباشد كه هميشه پيگيري هاي اين شهرستان بي نتيجه رها شده و از شهرهاي رقيب استاندار بر اين استان تحميل شود.
8- اينجانب از هر گونه كمك و مساعدتي براي آن بزرگواران دريغ نخواهم نمود و به همه دوستان و انديشمندان ساروي هم توصيه مي كنم كه بدون لحاظ نمودن مواضع سياسي براي پيشرفت ساري سياست همكاري و همياري را پيشه نمايند.
يكبار ديگر توفيق شما را از درگاه احديت مسئلت دارد و اميد وار است اين انتخاب در جهت منافع نظام، رهبري و مردم ساري نتايج مثمر و موثري را به دنبال داشته باشد.
جعفر قربانپور 25 اسفند 1386
با سلام بدینوسیله مراتب تقدیر و تشکر خویش را از مدیریت محترم سایت ارزشی شمال نیوز و مردم شریف شهرستان ساری جهت برگزاری انتخابات سالم و پرشور که موجب عظمت و اقتدار میهن عزیز اسلامی شده است تشکر و تقدیر می نمایم و برای نمایندگان محترم و منتخب مردم آرزوی موفقیت دارم . با تشکر - جعفر قربان پور کاندیدای فرهنگی مجلس هشتم ساری

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.407 seconds.